Monday, July 13, 2009

Terjemahan Muqaddam JUZ AMMA

Terjemahan Muqaddam JUZ AMMA.


Sebuah buku atau kitab terkini yang diterbitkan oleh KARYA BESTARI SDN. BHD. Sebuah kitab terjemahan kepada surah didalam Al Quran.


Surah yang dicetak begitu jelas dan terang. Kemudian diikuti dengan terjemahan didalam:


1 - BAHASA MELAYU.
2 - BAHASA INGGERIS.
3 - JAWI.


Dan diikuti dengan perkataan atau ayat yang ditulis satu persatu dan diikuti dengan nombor dibahagian bawah ayat itu untuk memudahkan pembaca mengikuti hukum tajwid.


Buku terjemahan ini begitu sesuai untuk semua golongan. Samada baru hendak membaca hinggalah kepada peringkat memahirkan pembacaan.


Diruangan ini ingin dimaklumkan bahawa. Saya mengambil peluang untuk menyebarluaskan kelebihan yang ada pada buku ini untuk kegunaan, fadhilat dan kepentingan seluruh umat Islam.


Maka, jika ada sesiapa yang berhasrat untuk memiliki buku ini, silalah berhubung dengan saya. Bagi mereka yang menetap dikawasan Klang, Pelabuhan Klang, Shah Alam, Pandamaran, Bukit Tinggi, Pelabuhan Utara. Maka penghantaran adalah PERCUMA !


Bagi yang ingin memiliki lebih dari sebuah, maka diskaun akan diberikan. Mengikut budi bicara.


Dan bagi yang berhajat untuk bersedekah, infak atau ingin menyumbangkan buku ini kepada surau, masjid, pejabat atau hendak diwakafkan kepada mana - mana pusat Tahfiz Al Quran sekitar - Klang, Pelabuhan Klang, Shah Alam, Pandamaran, Bukit Tinggi, Pelabuhan Utara. Maka, sila berhubung dengan saya. Saya akan membuat penghantaran secara PERCUMA.


Bagi saya, buku ini perlu dimiliki oleh setiap umat Islam. Begitu bernilai ilmu didalamnya. Malahan kualiti kertas buku ini begitu tinggi.


Dari kajian yang telah dibuat selama beberapa hari ini. Ramai pembeli menyatakan kekaguman dengan ISI KANDUNGAN, KUALITI PRODUK (dimana kualiti kertas dan kulitnya begitu baik dan mempunyai ciri - ciri sebuah kitab yang mewah) dan ramai yang telah tersalah dalam meneka harganya. Dimana, pembeli mengagak harganya sekitar RM50 dan keatas.


Sedangkan hakikatnya, harganya cuma RM30 SAHAJA. Mempunyai sebanyak 296 halaman. Yang pasti semua orang berupaya memilikinya.


Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Jadikan Al Quran sebagai TEMAN SEJATI YANG MESRA.


Sila berhubung dengan Abang Long dengan mengirimkan emel ke -


mohamad.feroz@gmail.com



Petikan dari sumber Laman Web ALAF 21.

# Gambar foto disebelah disiarkan dengan IZIN dari pihak ALAF 21.


TERJEMAHAN MUQADDAM (Juz Amma) Secara Lafziyah (Melayu-Inggeris-Jawi) berserta tajwid merupakan sebuah buku panduan mudah untuk mempelajari cara membaca dan memahami al-Quran. Terjemahan yang dibuat di dalam buku ini merangkumi dua bahasa iaitu bahasa Melayu, Inggeris dan tulisan jawi. Hukum tajwid yang dibincangkan disusun secara sistematik dan disertakan penerangan ringkas mengenainya.



Para pembaca yang ingin mendalami makna dan hukum tajwid adalah dinasihatkan untuk berguru dengan guru yang bertauliah dan menjadikan buku ini sebagai bahan rujukan bagi memudahkan proses pembelajaran. Buku ini juga telah mendapat perakuan kesahihan dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).







Sila berhubung dengan Abang Long dengan mengirimkan emel ke -


mohamad.feroz@gmail.com

Atau sila hubungi saya di nombor telefon bimbit - 019 2254910

Diskaun akan diberikan mengikut kuantiti pesanan.


Pesanan melalui POS adalah PERCUMA !

Penghantaran bagi kawasan - Klang, Pelabuhan Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi dan Sri Andalas adalah PERCUMA !

Sila emel kepada - mohamad.feroz@gmail.com

Atau sila hubungi saya di nombor telefon bimbit - 019 2254910.

No comments:

Post a Comment